Lek och allvar

Hade en härlig sovmorgon efter att hängt en stund med skitungarna i sängen. 

Sen stack P ut och sprang medan vi andra hängde på lekplatsen. 

Lunch hemma och när lillhuliganen sov middag stack jag och stora till Alfons huset och lekte. 



Hemma lagade jag god pastagratäng medan stor och liten bada. 

När de nattades gick jag och träna. På väg hem fick jag höra hur snygg jag är av måttligt berusad man. Det var så längesedan att jag trodde jag blivit ful 😊. 

Icke att förglömma. De ringde om ett jobb och sa att jag var väldigt intressant för tjänsten. Intervju på måndag. 

Kommentarer

  1. Vilken härlig dag, och såååå roligt att du blivit inbjuden till intervju

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg