Att leva med någon så här är det ibland

Så fucking irriterad på P. Han åker till Stockholm i morgon så jag hade tänk att gå till gymmet när han la barnen. Jag har ju tre läggningar framför mig sedan. Nä, då skulle han helst plötsligt gå på ett möte som han fan inte har berättat om. Tycker det är så fucking dåligt. Det minsta han kan göra är ju att lägga in det i almanackan.

Men inte fucking nog med det. Han har liksom lämnat lägenheten i fucking bedrövligt skick. Golvet som en sandlåda. Han hade inte tagit undan i köket eller plockat ur diskmaskinen. Känner hur hatet kokar i mig. Och när jag väl är klar med hela äckliga lägenheten och sätter mig ner då kommer den fucking idioten hem.

Alltså jag känner riktigt hur jag fylls som av en svart kokande lava rök. Fy fan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg