Gör något åt det!

Vet att jag är bedrövlig på att skriva här för tillfället men jag har 1000 orsaker till varför. Jag arbetar, jag vabbar och försöker vara med mina barn så mycket jag kan. När de väl sover och jag inte jobbar försöker jag träna. En annan sak är att jag just nu är inne i ett allvarligt serieberoende plus att när man skriver sällan blir det så mycket jag vill förmedla att det nästan inte känns överkomligt.

Idag har jag gjort något jag har tänkt på, i bara tre år eller så. Eller jag har i alla fall börjat sätta igång det som ska leda till att jag ska få gjort det jag tänkt på i tre år. Jag ringde till Haga kliniken och hörde om de tog bort hudflikar. Och de gjorde de. Nu ska jag bara boka tid och ha de pengarna som känns rimliga att lägga på det. Tycker alltid att det finns bättre saker att lägga pengar på men samtidigt stör de där flikarna mig så enormt mycket och nu är sommaren på väg och jag vill verkligen inte gå runt med dem längre. Eller den där äckliga hudgrejsen på näsan, den som Svante så gott som dagligen undrar vad den är för något. Jag vill ha bort den. Tänker när jag sitter här med mina ungdomar hur de tänker och kommer ihåg mina egna tankar gällande liknande saker. HUR KAN PERSONEN I FRÅGA BARA GÅ OMKRING SÅ? GÖR NÅGOT ÅT DET! Så det måste jag verkligen göra nu.

 

 

Kommentarer

  1. Ja, graviditet e ju som anabola för hudflikar. Tog bort två !!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg