Verkar inte hinna vara ledig

Blev så trött av att passa Svante igår som bara låg och gosade att jag somnade strax efter sju tillsammans med honom. Gäsp!

Problemet var bara att jag vaknade vid tolv när P gick och la sig och bara inte kunde somna om ordentligt efteråt. Otaliga mardrömmar, i olika varianter, om hur jag inte han färdigt med mitt jobb till det att jag ska sluta. Hade ju hoppats på att kunna ta semester måndag och tisdag för att bara vara, men med Svantes fortsatta sjukdom blir det allt mindre chans till det.

Idag var jag på jobbet mellan sex och halv tio och tog med saker hem för att jobba, men Svante är numera för frisk för att låta mig sitta med mitt.

Så nu tillbaka till att rita och måla. JIPPI!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg