Glädje

Det var precis så roligt som jag trodde att det skulle bli att träffa Maria. Jättekul men alldeles för kort. Satan vad jag saknar henne. Precis som dig, stor saknad, så gissa om jag blev glad när jag fick mailet om att du kommer hem den 6oktober.
Något annat som är kul och häftigt är att inse hur mycket Elton förstår. När man ber honom hämtabyxorna, slänga skräp i papperskorgen eller annat. Otroligt häftigt.

Har sprungit i dag också. Borde låtit bli efter som jag hadelitekänning i går men eftersom det var andra gången utan Elton och barnvagn gjorde jag det ändå. Kändes rätt okey ändå.

När Elton vaknar ska vi på stan lite. Igårmålade jag i köket förresten, P valde nyans, mer blå än jag viljan ha, men det ser ändå fräscht ut och speciellt i relation till den fläckiga äckliga vägen som var där innan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg