uppdatering

Korven sover, P spelar golf och jag ägnar  min tid till att lägga upp foton på Facebook, så nu är det bara att gå in och titta. Mor och far har lämnat landet och med det passade jag på att göra ordning i kök och på badrummet. Älskar dem men det är inte alltid de är de renligaste i världen numera. Vet att det har med synen att göra men det är ändå irriterande när det inte är rent.

Vädret är halvokey och jag har under förmiddagen varit ute och sprungit och gått runt i trädgården och hållit Elton i handen medan han har kastat äpplen som ramlat ner. Egon har följt efter men hållit sig på behörigt avstånd för att slippa få ett ruttet äpple i huvudet.

När P är hemma från golfen har jag tänkt bege mig ut på cykeln. En kort tur till Åsa och tillbaka för att få känna efter hur det känns. Har ju knappt cyklat alls sen Elton blev till och jag längtar på ett sätt och på ett annat sätt inte. Vi får se vad jag tycker när jag är uppe i sadeln igen.

Har fått tid till läkaren på tisdag så det blir bra. Tycker det ändå har gått fort eftersom de har haft semesterstängt ända till förra veckan. Vi får se vad de säger och vad de tycker att jag ska göra. Nu ska jag passa på att göra lite saker medan korven sover. Ska försöka skriva igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg