Inte meningen...

Igår gjorde P den klassiska.

Vi satt på balkongen och jag hade ingen lust att gå ut med Egon så det skulle P göra. Då låste han balkongdörren och gick. Fan vad arg jag blev och speciellt med Tanke på att Elton låg i vår säng. Tänk om han vaknat blivit rädd och ramlat ner.

Jag vet att det var ett misstag, eller det är vad han säger ändå, men kan inte riktigt förlåta ändå. Han ska få, jag kommer minsann också göra misstag. Så det så.

Blev arg som en tjur..

Kollar kulorna (fniss).

Förresten Elton också kiss och bajshumor. I går satte han sitt ansikte mot min rumpa och då gjorde jag fisljud med munnen. Han skratta nästan på sig.

Kommentarer

  1. Kanske blev du arg som en oxe?? Hhaha,,

    Fint att höra.. då kommer E och jag att ha jättemycket gemensamt,, och ha massa kul i Oktober :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg