Fina och bra saker

ENSAM!!!

Eller kanske inte riktigt men det känns som det även om bägge mina härliga ungar är hemma.

DOM SOVER och jag njuter.

Ser en dokumentär om Zlatan. Han berättar fina saker om sin pappa, säger att han vill förtydliga bilden av sin pappa, att det inte bara är den tråkiga bilden som framkommer i boken utan att hans pappa har många fina sidor och så gråter han lite. Så gulligt. Älskar känsliga killar som kan gråta.

Älskar fina Elton som säger sådana gulliga saker. Idag sa han att jag borde säga till på jobbet att jag saknar honom så att jag inte behöver jobba så mycket. När jag säger att jag måste jobba så att vi får pengar till mat och hyra, tillägger han och till leksaker. Men så säger han att vi inte behöver så mycket pengar, det räcker med en guldkrona som det står Elton på, en som det står mamma på och en som det står pappa på. Gullungen!

Blä, nu ringde P och sa att han är på väg hem. Vill inte. Vill vara själv lite till. Det är så skönt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg