Fuck it!

Det är tur att jag har så gott om tid att slösa med så att jag kan ominstallera min skrivare under två timmar för att ändå inte få den att fungera som jag ville. FAN!

Var med om något läskigt idag. Var inne i affären med barnen. Svante i vagnen och Elton gick bredvid. Helt plötsligt kommer en man bakifrån och puttar Elton åt sidan för att komma förbi.
"Det där var inte okey. Att putta till ett barn för att komma förbi" säger jag till honom.
Han vänder sig om helt galen och skriker
"jag kan putta vem fan jag vill om och jag kan putta dig också om du.."
Så fortsätter han skrikande och gapande igenom affären för att försvinna ut genom dörren.
Han var helt tokig och såg verkligen farlig ut. Jag blev rädd över vad som skulle kunnat hända och Elton blev såklart orolig över hur han hade beteet sig och frågade om varför han hade gjort som han gjort hur många gånger som helst.

Som om inte det var nog. Nu börjar jag bli sjuk också. Orkar inte!

Söta ungar i alla fall




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg