bästa starten

På vagnen. I så total harmoni. Älskar kursdagarna då jag inte börjar förrän 8:30 eller 9:00. Tiden på morgonen. Alla hinner vakna till liv innan vi går. Som i dag. Började dagen med 30 minuters yoga. Gjorde mig ordning medan P tog hand om och fixade barnen. Sen såg vi julkalendern ihop, jag och kidsen innan vi tog på oss ytterkläderna och gick till förskolan och lämna Svante i samband med att de var på väg ut. Vidare till skolan och lämna Elton samtidigt som skolan började. Inte ens det faktum attElton glömt väskan på dagis så att vi fick springa tillbaka fick mig ur balans. Pussar till hejdå och vidare till 7eleven där jag köpte en yoga tidning och en crossiant innan jag plugga in hög men mjuk musik i öronen innan jag hoppa på vagnen. Nu sitter jag här i vår kursrum 30 minuter innan vi startar och bara landar in i dagen. Tummen upp för ställltid och minskad stress. Jag är redo för dagen. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg