Stolt och imponerad

Idag är jag både stolt och imponerad av flera saker som:


  • Jag tog mig upp ur sängen efter timmar av misshandel (Svante som sparkades), trots att jag drömde om att sjukskriva mig och bara ligga kvar och sjukskriva mig.
  • Att Elton har fått Sadelmakarnas Nobelpris i Kemi och att han lyckats hemlighålla sin fantastiska inlärningskurva för mig. Hade liksom ingen aning om hur briljant den ungen är.
  • Att jag tog mig iväg till gymmet trots att jag var så trött att jag var tvungen att lägga mig en stund i sängen och meditera efter jag ätit middag.
  • Jag körde tredje dagen av min månads yoga challenge, plus rulla lite på mitt yogahjul efteråt även om min rygg knappt går att böja 2 cm bakåt. 

Nu när jag läser det känner jag mig nästan lite självgod men det är också okey i bland, eller?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg