VARNING FÖR GNÄLLINLÄGG


Ytterst deprimerande inlägg så varning för att läsa.

Blä!!! Så känns det just nu. Hur mörkt som helst, liksom dagen som försvann. Mot ljusare tider, var då. Vaknade trött, alldeles för tidigt med halsont och mensvärk.

Kul att komma till jobbet när två av fem ringer och sjukskriver sig. Hej mellandagarna och alla som är iväg hos familj och vänner någon helt annan stans. Jag har i alla fall lyckats få in en person men det är också en person som jag egentligen inte får använda eftersom han har arbetat alldeles för mycket.

Känns tråkigt att syster yster tidigt i morse lämnade landet tillsammans med sötungen.

Har ingen som helst lust att ha bokklubb i dag, hade det inte varit för att jag valt boken och för att den faktiskt är skitbra hade jag inte gått dit. Tror inte jag kommer stanna lång tid idag.

Så att, kan det här dagen bara ta slut skulle jag varit glad.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg