TGIF


Tack gud att det är fredag. Så trött nu, trött på jobbet, trött på alla tjejer och deras gigantiska problem, trött och ledsen över hur trötta och ledsna all personal är. Vill hem, hänga med kidsen och ha fredagsmys. Även denna vecka blir vi själva. P ska ha någon form av nobelfest med mellanstadiebarnen, tyvärr slutar det redan vid åtta. Har inte bestämt om vi ska pyssla eller se på film i kväll, borde kanske höra med barnen om vad de vill men tror att det beror på hur trött jag är om de får vara med och bestämma eller inte. Kör nedräkning denna otroligt långa dag. Tre timmar kvar egentligen men jag var här tidigt så tänker att jag kan gå strax innan fyra.

Faktiskt så gick jag upp kvart över fem i morse och körde yoga, det var otroligt skönt att starta dagen så. Inte mer än kanske 12-13 minuter för att mjuka upp mig efter en natt av stelt liggande och misshandel.

Nu har jag precis pausat lite och gjort en receptförnyelse över nätet. Hoppas att det fungerar för jag har ingen medicin kvar. Tror ju inte att det kommer att gå fort att få den men kanske i nästa vecka i alla fall.
Önskar att vi inte hade något inbokat i helgen men vi har, göra önskelistor, träffa tomten, gå på kalas, gymnastik och simning. Gäsp, blir trött bara av att tänka på det. Hade hellre legat hemma och läst och ätit godis.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg