En speciell dag

Idag är ingen vanlig dag idag är pappas födelsedag. Dagen då han skulle fyllt 70 år. Kan bara tänka mig vilken fest han ordnat om han funnits här med oss och mått bra. I stället kommer det bli ett stillsamt firande av mig, min syster och mamma. En tid att vara tillsammans, sörja det som skulle kunna varit och minnas lyckliga minnen vi delar eller har själva hoppas jag på.

Det är också sista dagen jag arbetar på en vecka. Ska ha semester imorgon och dagen därpå vilket följs av julfirande och julklappande. Ska bli så skönt och mysigt. Ska försöka skapa magi åt barnen så att de får en lika härlig känsla av julen som jag fått av mina föräldrar och framförallt mamma kan jag tänka.

Nu back to work!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg