Bara blaj

Vad hände. Helt plötsligt hade det gått en vecka nästan utan ett ända inlägg. Jag som skulle bättra mig. Skyller på förkylning först av P och nu av mig. Försöker klara mig utan att gå ut och leka idag. Det är blött, slaskigt och kallt. Jobbigt med blöta kläder och att stå ute och frysa.
Har klarat förmiddagen och nu är det rast (Elton sover) snart kommer eftermiddagen och den ska vi använda till att gå ut och gå samt till att bada tänkte jag. Hoppas att Elton tycker detsamma.
I helgen har vi varit hundfria och den tiden har använts till att åka och bada, äta middag ute (mindre lyckat) äta frukost ute och prova sängar på både IKEA och Sova. Provade en tempur och jag känner mig fast. Jag vill ha. Vill verkligen ha. Svindyr men förhoppningsvis så värd. Just nu känns den än mer värd eftersom jag får ont så fort jag lägger mig i min säng.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg