Toppen bra och sen inte alls lika bra

I lördags lämnade jag hemmet vid åtta och i dag söndag kom jag hem strax innan elva.
Helgen har varit upp och sen ner. I lördags var en riktigt bra dag, hur go stämning som helt, en kanondag. Tjejerna fick massor av kul för att de var så bra och sen kom söndagen och det var som om de inte kunde tillåta sig att ha det bra. Utan krävde utan att vara trevliga tillbaka. Ska inte dra alla över en kant men man kan säga att två personer förstörde för de andra.
Sen när jag kom hem blev dagen bra igen. Det var jättefint hemma. Blir varm i hjärtat och vill bara gosa ner mig med P, men han sover och har mått kasst idag så jag får låta honom sova.

Kommentarer

  1. Ohh vad fint att höra att du känner så när du kommer hem :-).. Gör även mig varm i hjärtat

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg