Vill jag vara utan och vill jag inte vara utan

Väntar på att Elton ska somna så att jag kan smita in ta min padda och sen sjunka ner i ett varmt bad. Känner mig krasslig igen, hoppas att jag inte blir förkyld och snorig som P utan att jag klarar mig med "bara" lite krasslighet.
I morgon jobbar jag så då är jag borta från Elton hela dagen. Det känns så tråkigt. Även om jag inte på något sätt med det menar att jag inte skulle vilja jobba. Men att inte ha hans lilla kropp nära är tråkigt. Alla goa pussar, kramar och gos han ger. Eller när han klappar på en med sina mjuka fjäderlätta händer. Finns ju inget bättre. Och allt det missar jag ju när jag jobbar.
Idag har jag dragit pluggar och spacklat i lilla rummet så förhoppningsvis blir det målat i helgen.

Kommentarer

  1. Låter så himla mysigt :-)... inte att bli sjuk,, men att få pussar och kramar från E :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg