Underbara och otacksamma.


Känner mig stel i hela ryggen, på ett bra sätt, efter gårdagens yogapass. Det enda jag ångrar är att jag inte kört igång med det långt tidigare. När jag var där igår, kunde jag riktigt känna hur bra kroppen mådde av att utföra övningarna. Stel som en pinne är jag dock men det blir nog snart bättre.

Här är en bild från i förmiddags när Elton målar lite.
 Här står vi i köket, Elton på en stol för riktigt så stor har han inte blivit ännu, och gör korvstroganoff. Trodde jag inte om mig själv men vad gör jag inte för den här lilla killen.

Han var väldigt skeptiskt men smakade i varje fall några skedar. Så det måste ses som bra. Ibland står jag där och lagar mat och han vill inte ens smaka på den. Känns inte kul.
Nu sover dom middag mina godingar. Åt varsitt håll i sängen. Hade jag haft förmågan att sova på dagen skulle jag legat bredvid för som alltid läskigt trött.

I tisdags var det Tulpanensdag och jag köpte en bukett till Per. Kändes inte som det är något jag kommer göra om. Inte ens ett tack fick jag utan i stället "jag hade tänkt köpa en till dig med men så glömde jag". När jag senare, igår, tog upp det med honom sa han även att han inte gillade tulpaner utan mer rosor och blandade buketter. Jomenvisst,,, det gillar du säkert men du kommer dock inte få något mer av mig.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg