Bläää

Det är som om den tråkiga gårdagen smittat av sig på idag. Blä, lång och tråkig. Och den började redan två i natt av att Elton kräktes. Sen kom det inget mer och han mådde bra i morse och stoppade i sig frukosten. Både jag och P trodde det var något han hade ätit men nope. När vi fixade det sista för att komma iväg till Mulle var magsjukan ett faktum och vi hade kräk på hela golvet. Efter det har han spytt ytterliggare vid två tillfällen. Det märktes tydligt att han mådde bättre på kvällen för då var han hemsk. Det spratt av energi och den fick inte utlopp på det mest positiva sätt man kan tänka. Fy fan. Sen är jag irriterad på P också. Jag mår ju verkligen fysiskt och psykiskt dåligt när det inte är rent här hemma och det känns som om det är jag som städar och P som smutsar ner. Jag vet att han gör massor av annat men jag skiter i det när det ser ut som fan här hemma. Hatet kokar.

Hoppas på en bättre dag i morgon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg