HEJ!!!!!


Säng inte hej förrän.... Och allt det där. Men hallå femminutersmetoden. 

Första natten tog det tre omgångar innan han somnade och han sov till tolv i sin säng, fick amma, för att därefter sova hos P till halv sex och sen in till mig för mat igen. 

Andra natten tog det två omgångar att somna. Han sov i sin säng till halv fem. Sen sov han hos P en timme innan han vakna och kom in till mig och amma. Sen somnade han om. Jag och Elton gick upp kissa och satte på en film. Nu är klockan 06:40 och han ligger själv kvar i sängen och sover. 

Även om vi får bakslag nu när han ska sova i stan i natt så har jag ändå fått en natt utan avbruten sömn. Den första på nio månader. 


Här sitter Elton med blixten pyjamas, Sally i handen och kollar på Cars. Han är förkyld och jag har ont i halsen. Blä. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg