Slutet på en era

Idag sändes den sista podcasten från Filip och Fredrik och det kändes otroligt tråkigt. Men en glädjande nyhet som framkom under avsnittets gång är att de kör igång med något nytt till hösten igen men denna gång på engelska. Hösten kommer kännas så mycket lättare att gå in i när jag vet detta. 

En annan bra nyhet är att jag inte får någon annans schema att anpassa mig till om jag börjar jobba på kompassen till hösten utan i stället får göra något tillsammans med Frida och kanske gå pass utöver ordinarie schematäckning. 

Ytterligare bra är att Svante bara tar upp halva min säng just nu, jag har alltså mer än 30 cm.bäst att passa på att somna. 

Kommentarer

  1. Jag har precis börjat lyssna på deras podcast,, så jag har många timmars nöje framför mig :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg