Bad, målning och de finaste

God kväll! Det blir korta inlägg nu. Försöker hinna med lite av allt som var tänkt i sommar och det får ju ske på kvällstid när korvarna mina sover. Igår började jag borsta ur källaren och ställa lite grann i ordning och idag måladejag ena gaveln på ladugård. Kvällarna är ju då det är lättast att få till inlägg i vanliga fall. På dagarna är det fullt upp med mina fina killar. Men jag bjuder på ett par bilder på Svante och något gulligt Elton sa vid läggning.

Jag älskar dig sa jag. 

Älskar dig mamma. Du är snäll och fin. Du är en fin människa. Samtidigt som han klappade mig på armen. 



Kommentarer

  1. Snart ses vi. Nedräkningen har börjat. Måndag eller senast tisdag...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg