Sjukt härligt

Klockan är tio och det är så varmt ute att jag är helt klibbig och det är nästan så att svetten rinner längst benen. Jag klagar inte utan det är underbart. Dagarna tillbringas så nära havet det går fast i skuggan och på eftermiddag kväll häller jag i mig dricka. Kvällarna har blivit 100 % bättre sedan i onsdags då vi tog bort Eltons middagslur. Han borstar tänderna halv sju. Vi läser en saga och sen tar det ungefär tio minuter och så sover han. Helt underbart. Vi har egna kvällar och det är fantastiskt. Idag har Ps pappa samt syster med familj varit här. Mysigt.  Tror jag ska gå och lägga mig snart, känner mig lite trött och jag började ju dagen med att springa. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg