Det vände idag.

 Om gårdagen kunde kvala in på topp 10 som sämsta dagen, så har dagen varit otroligt mycket bättre. Redan i morse pratade vi med Elton om vad som gäller. Jag och Per hade valt två saker som vi tänker ta fighten om och det är Elton inte får slänga saker och han får inte slåss. Gör han det får vi ta bort honom från den situationen så att han inte skadar sig själv eller någon annan.

Och visst har vi hållit igång under dagen. Elton har varit med mig på jobbet, han har varit med mig och handlat. Sen sov han och därefter var vi på Liseberg. Men det enda som hänt idag är att han råkade köra över Svantes hand, och det var inte ens medvetet. Svante fick till och med låna både Eltons ballong och Eltons bil.
Se han sitter upp och han kröp som en vanlig bebis några steg idag.

Elton i radiobilarna. Han körde mestadels runt på stället och både jag och P tänkte. Ohno han har fastnat i vinkelvolten.

Här åker vi nyckelpigan, eller Rabalder som den kallas nu. Elton var klart minst och jag var rädd att han skulle bli rädd men han gillade den och ville till och med åka om den. Min modiga lilla korv. Det hade jag nog inte trott.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg