shopping, bad och bak

Ännu en fantastiskt varm och härlig dag är på väg att ta slut. Känns lite sorgligt. Om inte ens två veckor är det dags för goaste ungen Elton att börja på sitt nya dagis. Blir nästan lite sentimental. Denna sommaren kommer jag att minnas som helt fantastisk vädermässigt. Första med Svante och första utan pappa.

Gissa vad det är du ser på bilden nedanför. Svar kommer längst ner.
 Här tar mina härliga badkillar ett bad i baljan som gått i arv. Svårt att få en bra bild på dem bägge. Först en bild med Svantes skratt. Han är så gullig. Flinar upp sig, lyfter hakan och liksom sträcker huvudet bakåt.

Här är något otroligt viktigt jag köpte idag på Kungsmässan. En siktare. Blev så sugen på att använda den så jag körde igång ytterligare ett bak av makroner.
 Senast blev det choklad och denna gång blev det med hallonsmak. Inte så fina kanske, men det gäller att träna, men goda blev dom allt.
Svaret på gåtan. Det var det torra efter att vi sprutat av Elton med vatten mot väggen.

Kommentarer

  1. Supersnygga makroner. Jag e mäkta imponerad!!

    Haha, jag gissade rätt på bilden :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg