Mer värme

Ger 100åringen en ny chans. Klarade ju i te av att läsa färdigt boken så jag hoppas filmen är lättare för mig att ta till sig. Även denna dag har varit sjukt varm och trots att det inte gör mig så mycket har Svante ont av det. Jag och Elton har varit på norvalla marknad. Han köpte två elektriska leksaker (som är med i sängen) och en plånbok. Jag köpte godis, strössel och etiketter ( till all sylt och saft vi gör). Annars har dagen lunkat på i sakta mak. 

Ser inte fram emot i morgon. Mamma åker hem, P ska spela golf och jag ska vara ensam med dom små vildarna i den här värmen. Får se hur det går. Hoppas vi alla lever och har vettet i behåll när P kommer tillbaka hem i morgon. 

Så här går det tydligen också att sova. 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg