Efter att varit sjuk i två veckor och knappt rört på mig, tog jag Svante i vagnen och bestämde mig för att skämma bort mig själv lite. Det var också ett nödvändigt ont. Två veckors sjukdom gör inte direkt det bästa för huden och dess utseende. Det kan ha lite att göra med att jag inte heller har orkat tvätta mig och fixa ordentligt när jag varit sjuk. 

I alla fall tog jag mig bort till Avenyn och Kicks där jag gav mig själv en ny fondation och  concealer. Hon i affären tog fram produkterna och måla mig inne i affären och jag måste säga att jag såg nästan levande ut när jag kom därifrån. Kändes fantastiskt skönt. Så jag shoppade. 



 
 Och sen, vilket jag älskar fick jag lite varor i present, plus en neccesär. Det är så shopping ska vara, så det så.

 Annars kommer två bilder på huliganen som idag har bitit mig en gång och Elton flera gånger. Han kanske ser snäll och oförarglig ut men skenet bedrar.
 Här nedan kan du nästan se huliganblicken.
Elton har varit på Hopp och skutt idag och han tyckte det var fantastiskt kul. Han och Per var där och han ringde hem med en gång efteråt och berättade hur roligt han hade haft. Det gör mig gott. Finns inget bättre än en lycklig Elton.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg