Mina killar

Elton är verkligen den allra goaste lilla ungen. Han har övergivit pappa (äntligen) och är min lilla morsgris igen. Det där med att vara den som tar lite mer avstånd fungerar verkligen på alla killar. Haha. Eller så är det bara att han tyckt synd om mig eller tröttnat på sin pappa som han hänger med hela tiden.

Igår målade jag tånaglarna mörkgrå (orkade inte ta bort lacket från innan och det såg verkligen hemskt ut). Idag säger min lilla ängel. " men vad häftigt du har gjort med tånaglarna". Lite senare när han och Svante lekt med mina solglasögon och speciellt Svante försökt sätta på mig dem och jag har dem på mig säger han. "Du ser så snygg ut i dina solglasögon". När vi badade, mysbadade vi och tände levande ljus, han bara "Älskar mysbada med dig mamma". Sen säger han självklart att han älskar mig vid läggning som vanligt. Han är verkligen urgullig. Smart på att ge komplimanger. Om han håller fast vid den egenskapen kan han komma långt.

Svantes roligaste just nu. För honom alltså. Är att slänga sig raklång från knästående framlänges eller baklänges i sängen eller på kuddar och liksom studsa till. Speciellt baklänges. Det är som om det pirrar i magen och han är så nöjd när han har landat. Söt han också. Men något krävande ibland. Han vill ha allt Elton har och helst förstöra det. Han vill inte äta längre utan bara amma. Jobbigt!

Kommentarer

  1. Haha, Alma bill oxå slänga sig bakåt i sängen. Måste vara hur häftigt som helst :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg