Vandrarhem

I morgon ska vi åka iväg för långkollegie med jobbet. Men i stället för att åka till något bra, ett hotell med konferansrum, ska vi vara på ett vandrarhem.

Jag avskyr vandrarhem. Inga sköna nybäddade sängar utan äckliga sängar med egna lakan som man får ta med och istället för god lagad mat ska vi laga den själva.

Jag bara hoppas att det är fräscht och att vi får egna rum.

Denna gång har jag ändå varit så förutseende att jag köpt med mig två flaskor vin med väldigt låg alkoholprocent så att jag inte ska bli svinfull. Bra tänkt av mig eller hur. Senast tog jag inte med mig något för att inte bli full men då drack jag av alla andra istället så det misstaget tänker jag inte göra om.

Håll nu tummarna för att det trots allt som jag ogillar ändå kommer att bli bra.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg