Mitt i månaden men härliga måndag.

Måndag, härliga måndag. Älskar måndagar och i dag har varit en riktigt bra en. Sol, blå himmel och härlig sensommardag.

Först hängde vi på lekplatsen, sen gick vi till panduro och shoppa pyssel. På väg hem somnade Elton och därefter gick han inte att väcka på tre timmar. Eller han väcktes men var så trött att han liksom i dimma gick in och la sig i min säng och sov två och en halv timme till. Själv gick jag till frisören och klippte bort allt äckligt tuggummihår. Så nu är det en frisyr igen och det känns friskt och fräscht. Var hos en ny frisör och det var bra. Efter att jag varit där en stund kom vi på att hon var bästa vän med en gammal klasskamrat till mig. Så roligt. Plus att hon var duktig också då så klart. Det var ju det viktigaste.

Sen när jag kom hem pysslade vi. Och vid läggningen idag var Elton så glad över vår mysiga dag, som han sa.

Skickar med ett par eller några fler bilder från igår och idag.

De första är när vi ska gå iväg och rösta. Elton uppmanar alla att rösta FI, men det gick väl inte så bra då kanske. 


 Och här nedan är när Elton ska gå på sitt första ensam kalas. Här ringer han på dörren och sen såg vi inte honom på två timmar.
 Och här har vildarna kuddkrig. Det är vildare än vad det ser ut.

 Och här betraktar och beundrar de några större ungar på lekplatsen

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg