Vad hände

Idag var jag på yoga igen och det var första gången jag såg mig i en spegel samtidigt jag körde och att jag inte dog. Hej, kroppen! Vad har du tagit dig till?

Det var liksom som att rumpan, den där bak. Liksom hade halkat ner och åkt ut till sidorna och bara men hej ridbyxben. Det var minsann det fulaste jag sett i hela mitt liv.

Tänk vilken tur att det fanns spegel så att jag fick veta hur jag såg ut och hur jag inte ska gå klädd framöver. Jag behöver ju liksom inte framhäva det fulaste jag någonsin sett.

Här nedan är en bild på hur jag såg ut. Fast med kläder på då såklart.

Kommentarer

  1. Haha,, i bland e man kanhända lite väl självkritisk ,,, men jaja.. Nu jäklar har du ju tid att ta itu med ridlåren (håller dock inte med!!!)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg