Supersöndagen

Förutom sömn som alltid ligger minus har det varit en riktig pluss dag. 

Jag låg kvar en stund i sängen. Gick till affären och pantade burkar för 92 kronor. Inte kul att panta men väldigt härligt att ha gjort. Fick en reservplats till yogan. Tränade, bastade och var hemma och vände. Tog med mig Elton till stan. Vi åt på mc Donalds, köpte två byxor och en tröja till honom och två tröjor och ett par sockar till mig. Var på bio och fick ha Elton i knäet nästan hela filmen för den var läskig. Pingvinerna från Madagaskar. Han ville inte gå, erbjöd honom några gånger. På väg hem köpte jag ny dag- och nattkräm. Väl hemma la jag ut skötbordet på blocket och fick det sålt på en timme och tre andra som hörde av sig. Läste för Elton och Svante, nattade dem och såg två avsnitt av OITNB och nu ser jag Suits. 

Lite tråkigt bara att P kände sig tvungen att påpeka att han tyckte jag skulle lagt ut skötbordet för mer. Jag svara bara att det kunde han också ha gjort. Då kände han sig väl tvungen att säga att det var bra gjort att jag sålde det. 

Nu ska jag ha kvalitetstid med mina killar i sängen innan jag ska jobba hela dagen i morgon. 

Natti!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg