Galet

Man kan i alla fall inte säga att mitt jobb är förutsägbart och långtråkigt  

Senast jag jobba hade en kniv försvunnit och min flicka hade fått en spark i huvudet av en annan elev. 

Idag något annat. Tre skotthål i huset varav en i en ruta. Tur att det är skottsäkra glas. Hade avlossats under nyårsafton. Så idag har vi sett svenska CSI i aktion och jag har berättat om händelsen för alla föräldrar. Det är så sjukt att jag inte ens kan ta in hur läskigt det är. Polisen sa att det var vanligt att när någon fått ett nytt vapen så provskjuter de det på en byggnad. Men samtidigt verkar inget annat vara skjutet på. 

Min arbetsplats är galen. Och säg inget till mamma. 

Tror P känner att han är på nåder just nu för när jag kom hem var det fint och rent här hemma. 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg