Snögubbar, mys och Suits

Min dag i bilder. 

Efter en natt på jobbet körde jag sakta hem i all ny snö som kommit under natten. När jag kom innanför dörren lämnade jag två väskor tog två Goa ungar och gick ut i snön. Där byggde vi en gigantisk snögubbe innan vi lämnade in Svante, så han kunde sova, och lekte vidare i snön. 

När vi var tillräckligt kalla gick vi in och gjorde våfflor. Elton satte i sig tre stycken med sylt och grädde och därefter myste vi lite i soffan. 


Sen kom farmor och lek i backen. 


Middag som mamma kom ner till. Därefter fredagsmys på en lördag. Elton ville byta dag eftersom jag jobbade igår. Min sötunge. 


Och så här avslutar jag dagen. Jag och Harvey Spector i sängen. Härligt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg