Fredagskänslan

Fredag. IGEN!

Och här sitter stackars jag med papper uppstoppat i näsborrarna med en hemsk jäva förkylning igen. Tror jag nog måste flytta ifrån min familj och den bacillhärd de visat sig vara varje höst för att hålla mig frisk. Förra året gick jag ju med en så hemsk bihåleinflammation hela hösten och vintern att jag helt ärligt funderade på att avsluta lidandet om den aldrig gick över och nu har jag på två månader känt mig så pass frisk att jag kan träna vid kanske tre tillfällen. Känns som om det säger något eller kanske till och med skriker ut det. FLYTTA I FRÅN BACILLERNA OM DU SKA HÅLLA DIG FRISK!

 Annars då. Känner mig lite nedslagen och sorgsen. Idag skulle Egon ha blivit 11 år. Min lilla hårtuss som jag saknar så mycket. Tror jag ska köpa en tårta idag bara för att.

 För att inte avsluta det här fredagsinlägget med en stämning som lägger sordi över helgen kan jag säga något positivt. Jag har fått in ett värmeelement i mitt jobbrum och det är ju verkligen helt fantastiskt härligt. Hej bästa uppfinning som värmer upp rummet och mig varje dag numera. Kan ju inte annat än att älskat. Så att. Jag hjärta Elementet alltså.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg