Söndagshäng

Idag har de årliga julkorten tagits. Killarna fick hoppa in i badet efter frukost och sen mutade vi på allt vi kunde för att få till ett kort i alla fall där ingen av dem ser missbildade ut. Måste säga att den som lyckades bäst med det, att se utvecklingsstörd ut alltså, var med klar marginal Elton. Svante däremot var bra på alla så när han inte blev bra handlade det mest om skärpan på bilderna, alltså om mig.

Men tillslut fick vi fram ett i skick att sända ut till familj, släkt och vänner som kan representera oss. Så det har jag sänt vidare till Götafoto och om några dagar kan vi hämta ut dem.

Just nu sover Per och Svante, Elton spelar spel på plattan och jag surfar runt och ser på tv. Hur skön söndag är inte det. Om vi orkar ska vi gå till Vegovision i Folketshus. Egentligen skulle jag vilja åka till Jysk och köpa en skänk jag hittat. Den är inte fin men det är den första jag hittat på de två år som jag letat som passar i mått och sen är den billig också. Det gillar man ju, billigt alltså.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg