Från bild till kräk

Idag har jag påbörjat det som jag har liksom väntat på att få tid till en evighet. Jag lägger in bilderna i organiseraren för att sedan kunna välja de jag vill ha i albumen.

Tror att jag ska göra ett pappaalbum. Kanske det är något mamma vill ha, eller så är det bara för mig och barnen. Jag vet inte, har inte bestämt mig ännu för vad jag ska göra med det.

Kan till och med bli så att det är jag som vabbar i morgon och då kommer det finnas ännu mer tid till att pilla med grejer. Det är vad jag tror och hoppas på. Kanske inte vabbandet men det där med tiden till att pilla. Som jag saknar den tiden, pilltiden. Tiden att göra ingenting. Så härlig är den.

Just nu sover Svante på soffan, P och Elton är på XXL (korkade p höll på att köpa ett par knytskor som till råga på allt inte var snygga till Elton men som tur var textade han innan och jag kunde skrika ut mitt veto).

Vi har hunnit köra 9 maskiner tvätt nu på morgonen. Det är verkligen sjukt. Kräks överallt. Blä.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg