Svamp

Jomen visst. Varför inte chocka underlivet med något tänkte nog någon som insåg att det annars var rätt dött därnere. Ja men varför inte lite svamp. Då får det ju lite klåda även om det inte är den som gör att man vill sexa loss totalt. Nä, den här klådan fungerar mer som att man vill ta flaskborsten och klia loss ordentligt. Fy fan.

Har ju klarat mig länge utan att behöva fejsa den här typen av irritation i livet. Som om jag inte har nog med irritation i mitt liv som det är. Undrar om det har något att göra med att vi ska på semester med Inger (farmor). Förra gången klarade jag mig ju faktiskt men gången innan så jag hej till hemorojderna. Inte så trevligt besök där i underlivet det heller kan jag informera om. Tror jag kommer avstå från fortsatta semestrar med henne.

Men har varit på apoteket och köpt bot, hoppas jag. det där med bot alltså att jag varit på apoteket vet jag. En finurlig liten ask med något att stoppa upp innan läggning och salva som sådär smidigt ska kletas på tre gånger om dagen. Känns ultimat sådär med vintersemester samtidigt. Önska mig snabb bättring.

På tal om irritationsmoment i livet. Idag var ju P hemma med Elton stackaren och när jag gick i morse bad jag lite snällt honom att torka av dörrarna och dess karmar. Vet du vad svinet svarade. Att han inte skulle hinna det. Fy fan, vad han irriterar mig.

Nog med det snart dags att packa. I morgon bär vi av hela familjen, farmor och svampen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg