Träning och fräscht.

Efter två veckors träningsuppehåll var jag tillbaka idag. Så härligt! "Sprang" i maskinen en timme och tittade på "Making a murderer". Nu hoppas jag att jag håller mig frisk så jag kommer dit lite mer regelbundet. Har dock inte varit sjuk hela tiden men samtidigt fullt upp när jag väl kände mig bättre och när jag inte varit där på ett tag kommer jag snabbt ifrån det.

I alla fall. Jag älskar att träna. Älskar det.

När jag kom hem tog jag en dusch, skrubba, gjorde hårinpackning och efter det en ansiktsmask och målade naglarna. Däremellan bytte jag till nya sängkläder också. Så nu ska jag ta med mig min serie till sängen. Kön mig in bland alla killar, för de har ju självklart vaknat i sina sängar och slängt sig ner i min härliga nybäddade säng.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg