Jag och Idioten

Jag har tänkt på hur lite jag och P förstår varandra. Eller han mig. Vi åkte vilse i Värmland och just nu går Värmlandsrallyt och vi prata kort om det och Inger säger att de även kör på natten. Då säger jag "vi får hoppas att vi inte åker rätt in i loppet nu då. Och så kommer Idioten " men det är avspärrat och så kör dom på mindre vägar än det här". Hallå idiot. Tror du att jag tror att vi ska hamna mitt i ett race. Det var ett skämt. 

Eller nyss när jag fråga om han ville byta av så att jag skulle köra. Då säger Idioten att det inte behövs eftersom han är van att köra långa sträckor. Då säger jag för att driva med honom " okey från när. För senast vi åkte var för 7 månader sedan och innan dess 7 månader till. Så van vet jag inte. Då kan han inte skratta med i det utan börjar gå i försvar om att det oftast är han som kör eller menar jag att jag kör mer. Fucking asfuck. 

Idioten är så tråkig. Hatar när folk tar sig själva på så stort allvar. Blä

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg