Njuter

Ligger i en nybäddad säng. Helt själv. Och vet att så kommer jag ha det hela härliga natten. Ensam. Njutningen går inte att beskriva. 

Jomen så här är det. Idag efter jobbet, som jag inte stressade hem från, åkte jag till landet. Här har jag haft tre långa, härliga telefonsamtal utan någon som avbröt. Städar lite. Fixat lite. Varit lite ledsen och gråtit lite när jag plockade isär och ner spjälsängen. Lite för att mina bebisar är stora och lite för att jag tänkte på pappa och hur han för snart 5 år sedan satte ihop den med lycka över att äntligen få sitt efterlängtade barnbarn. Ett barnbarn och sen ytterligare två som han inte fick njuta av. 

Mitt i allt detta åkte jag till Konsum och panta lite burkar
Sen använde jag pengarna till en singel middag
Nu pressar jag det sista ur kvällen och kollar lite Suits. 

God natt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg