Kort

Har inte riktigt vågat titta. Så när jag gjort något med kort från förr så har jag bara bläddrat förbi. Har inte velat se på pappa men idag gjorde jag det. Vår alldeles underbara fina pappa. Så älskad och saknad.

och så till något annat. Det där med relationer igen eller kanske vilken ointressant person jag är. I lördags färgade jag håret. Per har inte nämnt det trots att han var hemma när jag gjorde det. Den enda som uppmärksammade det var en tjej jag arbetar med på jobbet.  I måndags fick jag en ny chef. Ingen, absolut ingen har frågat om det. Ledsamt. Jag frågar ju om P´s jobb trots att jag högaktningsfullt skiter i det.

Kommentarer

  1. Förlåt, har inte heller frågat ännu,,, men har tänkt på det flera gånger!!
    Berätta!! Hon eller han? Verkar det bra? Har nya chefen någon koll?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg