Bättre så

Igår fick min kropp en allergisk reaktion mot all skit den är tvungen att genomlida nu och jag fick nässelutslag, värme och klåda över hela magen. Och man får inte ta cortison hur som helst men efter att kollat upp hur jag skulle göra fick jag tag på en förlossningsläkare som sa att jag skulle ta cortisonet. Idag har jag mått bättre än på väldigt länge. Hej och hå, vad synd att jag inte kan ta en dos varje kväll. Hur mycket bättre hade inte livet varit då.

På tal om något annat som förbättrar eller åtminstone ger underhållning i livet. Har börjat kolla "The L World" och den är bra. Något som andra sagt men jag inte riktigt orkat ta åt mig. Men helt okey bra är den faktiskt. Om den inte är det så beror det på att jag bara sett skit sista halvåret och därför tycker den är bra. Men jag rekommenderar den ändå.

Väntar på min lilla kille som är på väg hem från badhuset och ska få i sig lite lunch innan han somnar. Den står på bordet och kallnar och jag undrar var de har tagit vägen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg