Tack för att det är fredag

Bästa mamma kom hit även denna morgon och gick med Elton till dagis. Men inte nog med det, efter det tog hon Egon och gick hem. Det innebar att jag kunde ligga i sängen till efter elva, innan det var dags att hämta upp skrutten. Det hade gått rätt bra idag så fröken Hugo, så det är väl bara till att hoppas på att han håller sig till sanningen.
Eftersom han ätit dåligt och jag inte orkade laga lunch idag också slarvade vi och köpte bulle och drickyoughurt som han fick stoppa i sig på vägen hem innan det var dags att sova middag.
Lillkillen ville sova i nya sängen och han somnade snabbt så jag la mig i min säng och sov en timme jag också. Väldans skönt.
Sen lekte vi lite innan P kom hem och de två gick ut på gården och lekte lite. Dagen avslutades med pizza, städ och sen läggdags för liten kille.
Själv sitter jag och försöker nonchalera smärtan i revbenen medan P lägger Elton. Samtidigt som jag tittar lite på korten av min lilla systerdotter. Kan inte få nog och vill ha fler.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg