Lek och bus


Idag efter frukosten hoppa vi in i bilen och åkte för att hälsa på Patrik och Josefin en kortis. Elton leker så bra med både Signe och Stina. Det är så kul att se. Först lekte de med bilar och därefter hoppa i studsmattan. Så mysigt.

Vi fick åka hem rätt tidigt för att hämta upp Egon vid tolv hos mamma och pappa. Men P och Elton är där igen för att leka och grilla. Själv ligger jag hemma och slappar. Tycker det är rätt skönt att vara nära min egen toalett, speciellt på kvällen då jag alltid mår illa.

Hade tänkt se en film jag tänkt se ett tag men tyvärr låg sidan nere just idag så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra i stället. Ska samla så mycket energi jag kan för i morgon ska P iväg och spela golf och då gäller det att underhålla vilden så mycket det bara går. Annars åker allt omkring här hemma och vi blir bara ovänner i stället. Dumt, bättre då att gå ut och hitta på något.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg