Slappardag

Har haft en ensamdag idag. Dagis har studiedag och Elton har varit med P i skolan en lektion och därefter varit hos sin farmor hela dagen. De kom hem strax efter sex och sen var det bara ett bad och ner i säng.
Själv har jag och Egon varit på landet och hämtat hem min bil. I morgon ska den på service och kanske till och med besiktning om det hinns med. Sen ska den säljas. Hoppas att det går fort och lätt för jag är trött på att ha det hängande över mig.
Klockan är nio. Per är och spelar fotbolla och jag funderar på att gå och lägga mig. Har sovit kasst senaste nätterna för så fort jag lägger mig ner hostar jag och när jag inte ligger ner har jag ont i revbenen. 12 dagar kvar.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg