Exorcisten

Igår var jag som hon i Exocistern. Så fort jag fick i mig något så stod spyan rätt ut ur munnen som om någon dragit igång en brandslang.
Lite jobbigt när man är sjuk och hur törstig som helst och flera gånger bäljade jag i mig vatten för att därefter få springa på toaletten.
Kvällen slutade med att jag helt uttorkad (som det kändes) fick ligga och suga på isbitar.

Nu hoppas jag att det är bättre. För jag vaknade upp som en uttorkad person som väntar på livräddning på havet. Hen vet att hen inte ska dricka av havet men törsten är så ofantlig att det inte går att låta bli. Jag började med att ta en isbit men det kändes bara som ett skämt, så nu har jag gjort i ordning en liter fläder saft som jag häller i mig. För att förhoppningsvis få behålla. Och just nu känns det okey att spruta spy igen för då har jag i vart fall varit otörstig en liten stund.

Tror min lilla kärlek är på väg att bli sjuk också. Igår vid nattningen sa han att han hade ont i halsen och sekunden därefter snörvlade vi i kapp. Och jag tror inte att han hört mig säga att jag har ont i halsen så han kunnat härma. Hoppas att han slipper. Han borde få vara ute och leka med sin pappa hela helgen, han har saknat honom massvis för han har jobbat sent nästan varje kväll denna veckan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg