Fantastisk fredag

Idag har varit en riktigt mysig dag med Elton.  Han kanonstarta med att väcka mig en timme efter att P gått hemifrån. Eller kanske både han och väckt mig men jag liksom inte riktigt vaknat. När jag väl kommit upp åt vi frukost och stack i väg ut, för att vara kvar ute hela förmiddagen. Sen kom vi hem och åt, sov, lekte. Därefter kom P hem och det blev livat( på ett ej jättekul sätt) en stund. Men kvällen slutade med fredagsmys och gladast var nog Elton. För jag hade av misstag råkat köpa godis istället för torkad frukt som jag trodde. Sen sa jag till P att  hälla upp det till Elton. Och han den kuvade stackarn vågade inte göra annat än precis det jag sa. Så det slutade med att Elton fick en liten skål godis. Sen har Elton flera gånger under dagen gått in och tittat på flygplanen och sagt "häftiga". Så allt arbete var lätt värt det. 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg