Sanningar och annat

Idag har vi hängt jag, Elton och Svante. Vi har inte gjort så mycket men dagen har gått undan ändå. Det vi ändå kan bocka av från listan är att vi gick till Vasagatan och köpte cykelslangslagningslim, vi gick till cykelaffären i Haga och köpte ett par nya slangar till barnvagnen, vi hängde lite på gården, vi målade lite. På eftermiddagen kom mamma och passade Elton medan vi andra gick till förskolan och pratade om Elton. Vet inte om det gav så mycket direkt.

Vid läggningen idag sa Elton.
-Mamma jag tycker så mycket om att vara med dig, du är så go, mysig och snäll. Vad tycker du om?
-Jag tycker om att vara med dig också gullunge.
-Vad tycker du mer om för något?
-Att vara med Svante, fota, läsa, göra saker för dig och Svante, bada och mycket annat. Du då?
-Jag tycker om när du köper saker till mig. Och leka och busa också.

Så rolig, klart han gillar när jag köper saker till honom.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg