Nice och bajs

Nice
I tisdags kröp Svante baklänges i närmare två meter, eller snarare krälade bakåt.
Han satt också i över en minut utan stöd. Nu ännu längre.

Bajs
Jag är utkonkurrerad här hemma. Det är pappa som ska dela spaghettin, det är pappa som ska riva osten. När jag säger till Elton att jag älskar honom svarar han inte ens men till pappa säger han helt spontant att han gillar.
I sängen idag bad Elton mig ta något han hade på fingret. Så jag frågade vad det var han hade där. En kråka sa han till mig då. Men jag kände mig något misstänksam och frågade om han hade pillat sig i rumpan. Jomenvisst. Det var bajs han hade på fingret. Mysigt det där med barn.

Kommentarer

  1. Haha... bajs e inte najs... Inte roligt stt vara utkonkurrerad, men det ändras snart och då e det din tur igen.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg